|
Id: |
53414 |
Název: |
ÚSPĚŠNÍ VYCHOVÁVAJÍ SVÉ DĚTI JINAK |
Autor: |
MILOSLAV HUBATKA |
Kategorie: |
Katalog knih / Psychologie |
Popis: |
Nakladatelství: » EDIKA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 248
Rozměr: 170 x 243 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Výchova a vzdělávání
Vazba: brožovaná lepená
Datum vydání: 17. 9. 2014
Nakladatelské údaje: Brno, Edika, 2014
ISBN: 9788026605515
EAN: 9788026605515
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé
Autor knihy rozebírá klíčové zákonitosti a principy, které jsou pro výchovu a vzdělání úspěšného člověka nezbytné, důležité, ba zcela nutné. Popisuje výchovu k úspěchu jako cílený, propracovaný a plánovaný proces. Jako cílevědomou činnost, jež ke kýženému úspěchu skutečně vede. Tvrdí, že bychom měli vychovávat své děti jako elitu a že jen tak se elitou mohou stát! Jsou však modely, které využívá elita, přístupné každému? Ano, jsou! A co více, jsou zdarma, leží nám přímo před nosem, a proto je nevidíme. Používáme je, ale ne cíleně, vědomě, plánovitě a samozřejmě ne systematicky. Známe je, ale jejich zapojení a využití je často náhodné, spíše intuitivní než promyšlené. Naučme se je proto používat systematicky jako cílený, propracovaný a plánovaný proces, jako cílevědomou činnost. Titul nás podrobně seznámí se všemi výchovnými zásadami, s pentagramem osobního rozvoje, s kompasem i algoritmem úspěšné výchovy.
Popis nakladatele
Vychovávejme své děti jako elitu, jen tak se elitou mohou stát! Autor knihy Miloslav Hubatka rozebírá hlavní a klíčové zákonitosti a principy, které jsou pro výchovu a vzdělání úspěšného člověka nezbytné, důležité, ba zcela nutné. Popisuje výchovu k úspěchu jako cílený, propracovaný a plánovaný proces. Jako cílevědomou činnost, jež ke kýženému úspěchu skutečně vede. Tvrdí, že bychom měli vychovávat své děti jako elitu a že jen tak se elitou mohou stát! Jsou však modely, které využívá elita, přístupné každému? Ano, jsou! A co více, jsou zdarma, leží nám přímo před nosem, a proto je nevidíme. Používáme je, ale ne cíleně, vědomě, plánovitě a samozřejmě ne systematicky. Známe je, ale jejich zapojení a využití je často náhodné, spíše intuitivní než promyšlené. Naučme se je proto používat systematicky jako cílený, propracovaný a plánovaný proces, jako cílevědomou činnost. Titul nás podrobně seznámí se všemi výchovnými zásadami, s pentagramem osobního rozvoje, s kompasem i algoritmem úspěšné výchovy. Miloslav Hubatka vystudoval Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. Přes dvacet let pracoval ve školství, z toho 10 let jako ředitel základní školy se zaměřením na moderní technologie a rozvoj nadání a talentu dětí. Zabývá se oblastmi, které se týkají rozvoje nadání a potenciálů dětí a moderními technologiemi ve výuce a rozvoji managementu škol. V současné době se věnuje lektorské, poradenské a publikační činnosti. |
Cena: |
180,-Kč |
|
Do košíku |
|