Košík
Položek: 0
Cena: 0,-Kč
Přihlášení
Uživatel: Nepřihlášen
Registrovat Přihlásit
       
Vykupujeme knihy ze všech oborů, platíme hotově, nebo přijímáme do komisního prodeje.


Detail knihy


Id: 55152
Název: BEZ LOGA
Autor: NAOMI KLEINOVÁ
Kategorie: Katalog knih / Ekonomika
Popis: Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni. Žánr Literatura světová, Literatura naučná Vydáno 2005, Argo, Dokořán Orig. název No Logo, 2000 Počet stran 512 Jazyk vydání český Překlad Pavel Kaas Edice ZIP (1.) Autor obálky Pavel Růt Vazba knihy pevná / vázaná s přebalem ISBN 80-7203-671-8, 80-7363-010-9
Cena: 350,-Kč
Do košíku