|
Id: |
56363 |
Název: |
O ZNAČKÁCH |
Autor: |
WALLY OLINS |
Kategorie: |
Katalog knih / Auto, moto, lodě, letadla |
Popis: |
Překlad Hana Loupová, vázaná s přebalem, 256 stran, , ISBN 978-80-7363-261-8, řada zip, vydání 1, poprvé vyšlo 23.10.2009. Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i mimo komerční sféru - v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje.Vysvětluje, že značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další společenské subjekty. Demonstruje dokonce i to, jak strategií brandingu mohou využít k sebepropagaci celá města, regiony i státy. Názorná a věcná kniha je určena jak laikům, tak marketingovým pracovníkům, kteří tak mohou konfrontovat své zkušenosti s názory jednoho z největších odborníků na danou problematiku. |
Cena: |
235,-Kč |
|
Do košíku |
|