|
Id: |
59150 |
Název: |
MARKETING |
Autor: |
Kotler, Armstrong |
Kategorie: |
Katalog knih / Ekonomika |
Popis: |
Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení ve firmách.
Žánr: Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno: 2004, Grada
Originální název: Marketing: an Introduction
Překlad: Hana Machková
Počet stran: 855
Jazyk vydání: český
ISBN: 80-247-0513-3 |
Cena: |
350,-Kč |
|
Do košíku |
|