Košík
Položek: 0
Cena: 0,-Kč
Přihlášení
Uživatel: Nepřihlášen
Registrovat Přihlásit
       
Vykupujeme knihy ze všech oborů, platíme hotově, nebo přijímáme do komisního prodeje.
 Seřadit podle   jak   položek 
cesta: Katalog knih / Ekonomika
  << <   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12   >  >>
Peníze jsou krásné (Hans-Peter Zimmermann)
EarthSave CZ, Praha, 2008, laminovazba, nová kniha, ilustrace, 180 stran.
do košíku220,-Kč
PHP V PŘÍKLADECH (RADEK DLOUHÝ)
Computer Media, Praha, 2007, orig. brožovaná laminovazba, výborný stav , s CD.
do košíku120,-Kč
PODVODY NA TALÍŘI (THILO BODE)
Rybka Publishers, Praha, 2014, orig. pevná vazba s laminopřebalem, výborný stav knihy. Thilo Bode, který patří k nejcitovanějším a zároveň nejobávanějším kritikům kvality potravin a potravinářského průmyslu, ve své knize, které s...
do košíku128,-Kč
Práce je když... aneb hodiny ekonomiky nejen pro laiky (Vlastimil Halasa)
Horizont, Praha, 1989, brožovaná vazba, výborný stav, ilustrace Ludmila Šnajderová, obálku a grafickou úpravu navrhl Milan Hladký, 312 stran.
do košíku50,-Kč
PRAKTIKÝ PRŮVODCE FINANČNÍ A POJISTNOU MATEMATIKOU (TOMÁŠ CIPRA)
Edice HZ, Praha, 2001, brožované vydání, velmi dobrý stav knihy.
do košíku110,-Kč
Právní rádce invalidních občanů (Karel Nový a kol.)
Panorama, Praha, 1985, 2. přepr. vydání, brožovaná, dobrý stav, 368 stran
do košíku75,-Kč
Průvodce budoucností aneb jak si užít globální krizi (Jan Müller)
Vydala Mladá Fronta,Praha 2018,pevná vazba s přebalem,272 stran,výborný stav knihy,nová,18x23(uloženo skříňka dole). Průvodce budoucností aneb Jak si užít globální krizi, přežít pubertu umělé inteligence, počítat s vypnutým bankom...
do košíku195,-Kč
Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy (Jacquie L’Etang)
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzn...
do košíku499,-Kč
PŮSOBIVÁ REKLAMA A JAK JI PSÁTI (E. Millerová)
Sfinx, Bohumil Janda, Praha, 1929, pevná převazba, velmi dobrý stav knihy, z ang. přeložil Bartoš Z obsahu: KAPITOLA PRVNÍ -Subjektivní a objektivní možnosti naší reklami, Možnosti trhu, Možnosti těch, kteří reklamu provádějí, Cviče...
do košíku680,-Kč
Rádce spotřebitele (Dupal, Michalová, Novák)
CP Books, Brno, 2005, originální laminovaná brožovaná vazba, výborný stav, 254 stran.
do košíku105,-Kč
  << <   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12   >  >>